Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

φιλοι μου τι κανουμε??
ελπιζω καλαα....εγω παντως εχω ψιλοψυχοπλακωθειι....
σε αυτην την αναρτηση θα τα ανεβασω ολααα...οποτε μην δειτε που δεν θα κολλανε καθολου μεταξυ τουσ...

ΘΕΜΑ 1
Δεν την παλευωω με τα αγγλικα που να παννε να πνιγουνν...δν εχω καθολου καλη προφορα δεν μπορω να μαθαινω λεξεισ και οι  καθηγητες μου σπανε τα νευρα στο πρωτο δεκαλεπτοο...
πραγματικα αντε να το δωσω επιτελουσ το παλιο διπλωμα να ξεμπερδευωω κολοαγγλοι την αγγλια τους μεσαα

ΘΕΜΑ 2
Ερχονται και οι ελενχοι ε?? το μαθατε εε??τζεττ....και ξερεις εε??δεχομαι και απειλες απο τουσ παρεντσ....αν δεν βγαλεις πανω απο 18 δεν θα ξαναβγεισ σαββατοο...
να πατε να πνιγητεε....ετσι και μου το απαγορευσουν να μου κανουν γρηγορα μια μεταγραφη για το λυκειο του χωριου μου να μην τουσ ξαναδω στα ματιαα μουυυ....ασεεε τα νευρααα μουυ....

ΘΕΜΑ 3
Ποναωωω υποφερει το κεφαλι μου υπερβολικα πολυυ....εχω μελανχολησειι κιολασσ αστα να πανεεε...

ΘΕΜΑ 4
Παιδιαα πραγματικα δεν υπαρχειι...τσεκαρεταιιι τα ελληνικα βλογ και δειτε θεματολογιαα...σχεδων ολαα τα ιδιαα...βαριεσαι να διαβασεις παρακατω γτ ξερεις τι λεει....

ΘΕΜΑ 5
Ρε γαμωτοο δεν μιλαω δυνατα? τι γινεταιιι?? αι στον κορακα πιαα...μου εχουν βγαλει την πιστη μιλαω και με γραφουν φωναζω και ουτε γυρνανε και δεν ειναι παρομοιωση ειναι αυτο που γινεται καθε μερα στα αγγλικα...αντεε πιαα στα ορια μου ειμαι με αυτο το θεμααα...

ηθελα να γραψω και αλλο θεμα αλλα τρ δεν εχω ορεξη γιατι εχω νευρα με μελανχολια αστα λα βιστα βαβυυ....λοιπονν τα λεμεε ββ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου