Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

καλημέρα κόσμεε....
ολα καλα? μάλιστα καπετάνιεε
σήμερα δεν έχω πάλι τίποτα να γράψω αλλά γράφωω...
έτσι γιατί γουστάρω....
λλοιπόν σήμερα το πρωι ξύπνησα και είμουν μπουκομενη πάλιι...
χ8εσ κατάλαβα ότι κάποιοι άνθρωποι πρέπει να φύγουν από την ζωή μου γιατί το μόνο που κάνουν είναι να με νευριάζουν....τουσ ποιιο πολλούσ από αυτούσ τους ξέρω πάνω από 9 χρόνια και τουσ αγαπάω αλλα οταν αδιαφορουν για την πάρτι σου απλα σταματασ και εσυ να ασχολήησε....
σήμερα σάββατο και θέλω να κατέβω κέντρο αλλά θα δούμεε...
αχχχχ...με εχουν πίασει η μαύρες μου και τελικά μάλλον κατέληηξα ότι είναι η μελανχολία των χριστουγεννων αυυτό που με έχει πιάσει τόσο καιρό και όχι κάτι άλλο όπως είχα γράψει στην προηγούμενη ανάρτηση μουυ....
χθες το συνηδιτοποιήσα όταν στόλιζα το δέντρο και ψιλοέκλεγαα...
δεν ξέρω γιατί αλλά έγινεε...
εντομεταξύ ανυπομονω να πιάσω δικό μου σπίτι και να μην στολίζω ποτέ δέτρο μου σπάει τα νεύρα αυτό το ανούσιο στόλισμα ενός κοτσανιού....
ασε που μετά πρέπει να το μαζέψεις κίολασ και να βάλεις σκούπα σε όλο το σπίτι γιατί μαδάεειι...
στην ππροηγούμενη ζωή μου πρέπει να ήμουν από αυτούς τους καλικάντζαρουσ που μισούνε τα χριστούυγεννα....
την επόμενη φορά που θα γράψω θα είμαι ποιο αισιόδοξη και ποιο χαρούμενηηη...το υπόσχομαιι....
τα λεμεε φιλία πολλαα
χχχ μαρίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου