Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

με πολύ κακία

λοιπον...πριν απο λίγο ξεκοκάλιζα το βλογ μιασ κοπελας που πολυ θα γούσταρα να κάναμε παρέα όσο ηταν ακόμα εδώ αλλά δεν έτυχε...πιθανότατα γιατί μπορεί να με θεωρούσε κενή...και ριχή....αλλα οκει τι να κανουμε? παντωσ μπορω να πω ότι πορώθηκα....έχει αυτό το κάτι το στυλ "ΣΗΚΩ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΟΤΙ ΘΕΣ" δεν μου ερχεται τωρα η λεξη αλλα δεν πειραζει....
παρόλο που μου αρέσει το στυλ τησ και πριν απο κάποια χρονια ημουν και εγω καπως ετσι....θελω να πω κάποια πράγματα όχι ιδιαιτερα για κακό αλλά εντάξη πλεον μου φαινονται λιγο καπως....(έχω αλλαξει θεμα με την κοπελια από πανω απλοσ τώρα μου ήρ8ε μια χημα σκεψη και ειπα να την γραψω)

1ον... και ποιο σημαντικό...ποιος εισαι εσυ ρε φιλε που σε ρωταω ποιο τραγουδι ειναι αυτο και γυρνασ και μου λες " ασε δεν θα το ξερεις.." μιλάσ εσύ που μέχρι προσφατα άκουγες miley cyrous και άλλες τέτοιεσ μαλακίες και ξαφνικα μου έγινε ροκου? αντε ηρέμισε....

2ον...κανεις κάποια πράγματα για να φαίνεσαι διαφορετικός και αυτό φαίνεται....ελα πες μου τώρα ότι δεν είναι αλήθεια.

3ον...μετά που πλέον έχεις γίνει διαφορετικός κράζεις τους άλλουσ ότι είναι όλοι το ίδιο ρηχοί και ότι είναι μάζεσ και δεν σκέφτονται τίποτα άλλο από το τι θα φορέσουν....έλα να σου πω έχεις ζήσει πολλούσ τέτοιουσ ανθρώπουσ για να ξέρεις πωσ είναι? δεν νομιζω ;)

4ον....η μουσική δεν φτίαχτικε αποκλιστικά και ΜΟΝΟ για προβληματισμό αλλά και για να περνάς καλά οπότε μην μιλάς για το ειδος μουσικης που ακούει ο καθένας...

5ον...σταμάτα οταν διαβάζεισ αγγλικά μεσα στην τάξη να έχεις αγγλική προφορά εκτός βέβαια και αν είσαι αγγλος οπότε μαγκία σου...αλλά εσύ ψωνάρα των αγγλικών ΠΝΙΞΟΥ γιατί και πάλι θεσ να φανεις έξυπνη και διαφορετική (και πίστεψεμαι όλοι γελάνε πίσω από την πλάτη σου για την δήθεν προφορά σου)

6ο...λες για τους αλλους ότι είναι σνοβ αλλά εσύ εισαι πολύ χειρότερη αν θες χώνεψε το αν θες μην το χονέψεις.

7ο...μην γίνεσαι ΧΑΛΑΣΤΡΑ


αυταα έχω και άλλα.....αλλά ας τα αφήσουμε για άλλη φορά γιατί έχω γινει πολυ bitch σμρ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου