Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

λοιπον ο 1ος μου διαγωνισμος ξεκιναει απο σημερα και ληγει στις 13 δεκεμβριου 2011...
οι οροι ειναι απλοι
1ο. πρεπει να ειστε μελη στο Blog μου
2ο. θα πρεπει να στειλετε στο ε-μαιλ μου που ειναι tokiohotel81@windowslive.com μια φωτογραφια με τα αγαπημενα σας ρουχα και παπουτσια

μονο αυτα
το επαθλο σε αυτον τον διαγωνισμο θα ειναι μια μπλε μπλουζα με χρυσο φερμουαρ στην πλατη απο το zara
και ενα κραγιον οτι χρωμα θελετε εσεις. μου στελνεται την προτιμηση σασ στο χρωμα μαζι με την φωτογραφιαα...νικητρια θα ειναι αυτη τησ οποιας τα ρουχα θα ειναι ποιο ωραιαα....
ευχαριστωωω πολυυ
φιλια πολλα :)

1 σχόλιο:

  1. Σ' ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιό σου! Χαίρομαι πολύ που σ'άρεσε! :-)

    Θα πάρω μέρος και στο διαγωνισμό σου! Μέλος είμαι ήδη (ως Kate V), οπότε μένει να σου στείλω mail με τα αγαπημένα μου ρούχα και παπούτσια!

    Kisses!

    ΑπάντησηΔιαγραφή